Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Moda dunyasından dijital etkinlikler

Magazin Editor

Magazin Habercisi
Katılım
28 Mar 2019
Mesajlar
7,951
Web sitesi
www.magazin.biz.tr
Tum dunyayı asaran koronavirus salgını nedeniyle moda sektoru tum etkinlikliklerini iptal etmek zorunda kaldı. Ancak markalar, sosyal medya hesaplarından farklı challenge'lar ve canlı yayınlar gercekleştiriyor. Bircok farklı aktivite ile karşımıza cıkan markalar sosyal izolasyonda olduğumuz şu gunlerde size farklı bir aktivite kapısı aralayabilir.
[h=4]Alexander McQueen[/h] Gectiğimiz haftanın 'Kreatif Serilerini' surduren Alexander McQueen, markanın arkadaşı ve işbirlikcisi Simon Ungless ile bir araya geliyor. Markanın bircok defilesi icin sanatı ile katkıda bulunan ve San Fransisco'daki Academy of Art Universitesinin Direktoru olan Ungless, evdeki studyosundan projelerini paylaşıyor. Youtube uzerinden paylaşılan filmi ve fotoğrafları Alexander McQueen'in Instagram ve Youtube hesabından inceleyebilirsiniz. Onumuzdeki haftalarda yeni projeler ve işbirlikleri acıklayacak olan McQueen, evde kalma surecimize yaratıcılık katıyor.
[h=4]Bottega Veneta[/h] 'Neşeli Oyalama Tiyatrosu' olarak tanımladıkları bir seri yayınlayan Bottega Veneta her hafta farklı bir kreatif isim ile bir araya gelecek. Youtube, Weibo, WeChat, Line, Kakao, Spotify, Apple Music, SoundCloud gibi bircok farklı sosyal medya platformunu kullanacak olan Bottega Veneta ayrıca Kreatif Direktoru Daniel Lee'nin en sevdiği sanatcıları, yazarları ve film yapımcılarını bir araya getirecek. Haftasonları muzik performansları, yemek dersleri ve film geceleri ile canlı yapacak olan Bottega Veneta'nın Instagram hesabını en guncel etkinlikler icin takip edebilirsiniz.
[h=4]Chloe[/h] Instagram uzerinden #CHLOEvoices adlı bir canlı yayın ve performans serisi başlatan Chloe, farklı yaratıcı sektorlerden isimler ile bir araya geliyor. Sanatcı Rita Ackermann ve muzisyen Lousita Cash gibi markanın koleksiyonlarına katkıda bulunan isimler ile bir araya gelen Chloe, Instagram uzerinden canlı sohbetler yayınlayacaklar.
[h=4]Ganni[/h] Sosyal izolasyon surecimizde bizi kulturel aktiviteler ile buluşturan Ganni, yemek derslerinden film gecelerine kadar bircok etkinlik duzenliyor. Apollo Bar şefi Frederik Bille Brahe'tan derslerin yanı sıra bir film kulubu başlatan Ganni, gonullu karantinamıza renk katmakta kararlı.
[h=4]Gucci[/h] Pandemi suresinde ihtiyacı olan insanlara nasıl yardım edebileceğimiz konusunda tavsiyeler veren Gucci aynı zamanda bizi farklı podcast yayınları ile bilgilendirmeyi amaclıyor. The Sex Ed podcast yayını ile bir araya gelen Gucci, Liz Goldwyn'in sunumu ile cinsel ve ureme sağlığı konusunda klinik uzmanlar tarafından tavsiyeler paylaşıyor.
[h=4]H&M[/h] Takipcileri icin bir moda challenge'ı başlayan H&M farklı temalar ile insanların gardıroplarındaki parcalar ile stiller yaratmalarını istiyor. Kıyafet eşleştirmelerinizi #AtHomeWithHM hashtagi ile paylaşabilirsiniz.
[h=4]Jacquemus[/h] Instagram uzerinden #JacquemusAtHome hashtagi başlatan Jacquemus, takipcilerinden evlerindeki kıyafetler, yemekler ve elektronik aletler ile bir yuz yapmalarını istedi. Ortaya cıkardığınız sanat eserini bu hashtag ile paylaşarak Jacquemus'un eğlenceli oyununa katılabilirsiniz.
[h=4]JW Anderson[/h] JW Anderson'un Kreatif Direktoru Jonathan Anderson, markanın arkadaşlarından ve unlu arkadaşlarından eğlenceli sohbet serileri başlatmalarını istedi. Bir soru cevap serisi başlatan JW Anderson, performans sanatcısı Mx Justin Vivian Bond, fotoğrafcı Tyler Mitchell gibi bircok isim iler bir araya geliyor.
[h=4]Kenzo[/h] Instagram uzerinden #StayHomeWithKENZO hashtagini yayınlayan Kenzo eğlenceli dijital aktivitelerin olduğu bir seri başlattı. Bu zorlu donemlerde takipcilerine ilham kaynağı olmayı hedefleyen Kreatif Direktor Felipe Oliveira Baptista, her hafta canlı etkinlikler ve yaratıcı icerikler sunacak. Serinin ilk canlı performansı Kanadalı oyuncu Aliocha ile başlatıldı.
[h=4]Lacoste[/h] Takipcilerini yaratıcılıklarını ortaya cıkarmaya cağıran Lacoste, #CrocoDraw hashtagi ile bir challenge başlattı. Lacoste'un timsahını kendi yorumunuz ile cizebileceğiniz bu sosyal medya challenge'ında kendi cizimlerinizi veya el işi calışmalarınızı paylaşarak ozel bir odule hazır olun!
[h=4]Loewe[/h] Her yıl Craft Prize adlı bir yarışma duzenleyen Loewe, 'LOEWE EN CASA' programı ile finalistleri ve dunyanın en unlu sanatcılarını bir canlı yayın sohbet serisine davet ediyor.
[h=4]Marc Jacobs[/h] Instagram'ın sosyal izolasyon ile populerleşen @WFHfits (Work From Home Fits) hesabı ile bir araya gelen Marc Jacobs, ekibi ile evde calışırken giydikleri kıyafetleri paylaşıyorlar. İki hesabı takip etmenin yanı sıra kendi kıyafetlerinizi paylaşmayı unutmayın!
[h=4]Marine Serre[/h] LVMH Prize kazananı Marine Serre, danscı Nick Coutsier ile bir araya gelerek her Cumartesi sabahı 'Body Party Warm-Up' dans serisini başlattı. 45 dakikalık bir antrenman yapmaya hazır değilseniz bu eğlenceli dans egzersiz videolarını ve derslerini takip edebilirsiniz.
[h=4]Michael Kors[/h] Yemek becerilerini Instagram hesabından paylaşan Michael Kors, her hafta farklı bir tarif deniyor. Sosyal izolasyon suremizde bize farklı yemek tarifleri icin ilham olmayı hedefleyen Michael Kors'un iştah kabartan yemeklerini Instagram'da gorebilirsiniz.
[h=4]Miu Miu[/h] Farklı tartışma konuları ile podcastler yayınlayan Miu Miu, 'Miu Miu Musings' adlı seride bircok ilginc temaya değiniyor. 'Telefonlarımız İle Ayrılma Zamanı' gibi başlıklara sahip olan podcast yayınlarının ikinci bolumunde 'Fotoğraf cekmeyi bırakmalı mıyız?' gibi sorular tartışılıyor.
[h=4]Stella McCartney[/h] Instagram uzerinden Stellavision adlı bir seri başlatan Stella McCartney, takipcilerini birlik olmaya davet ediyor. Takipcilerine bu sureci nasıl değerlendirdiklerini soran McCartney aynı zamanda #StellaStaircase challenge paylaşanlar arasından en iyiyi secerek bir hediye yollayacağını soyledi. Tum bunlarla yetinmeyen McCartney, internet sitesinden cocuklar icin cizim ve boyama egzersizleri paylaşıyor.
[h=4]Versace[/h] Heykeltraşlar, tasarımcılar ve animatorler ile bir araya gelen Versace, yeni sneaker koleksiyonundan ilham alan bir proje başlattı. #AtHomeWithVersace hashtagi ile paylaşılan seride bircok farklı kreatif proje gorebilirsiniz.
[h=4]Holzweiler[/h] 'Hang with Holzweiler' adlı bir sohbet serisi başlatan Holzweiler, influencerlara, restoratorlere, sanatcılara ve fabrika calışanlarına sosyal izolasyon sureclerini soruyor. Instagram uzerinden canlı yayın olarak paylaşılan sohbetleri Holzweiler'ın sayfasından takip edebilirsiniz.
[h=4]Pinko[/h] Markanın arkadaşları ve yuzleri ile bir araya gelen Pinko, Hafta ici her gun Instagram uzerinden bir aktivite serisi paylaşıyor. Her hafta farklı influencerlar markanın Instagram hesabı uzerinden yaratıcı dersler, egzersizler, tarifler ve guzellik videoları paylaşacaklar.
[h=4]Baum and Pferdgarten[/h] Kreatif Direktorler, muzisyenler ve influencerlar ile bir playlist hazırlayan Baum and Pferdgarten, son olarak Maddi Waterhouse, Cajsa Wessberg, Jessie Bush, Emili Sindlev, Alexis Foreman ve Bloom Twins ile bir araya geldi.
[h=4]Selfridges[/h] Sosyal izolasyon sureci icin 'Creativity is Not Cancelled' (Yaratıcılık İptal Olmadı) ve #KindnessChallenge adında iki farklı dijital kampanya başlatan Selfridges, kreatif isimler ile bir araya gelerek eğlenceli projeler paylaşıyor. James Messiah, Craig Green ve Studio Nari gibi isimler ile bir araya gelen Selfridges, onumuzdeki haftalarda yeni işbirlikcilerini acıklayacak.