Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Instagram Hakkında Bilinmesi Gereken 35 Gerçek

Magazzzino

Moderatör
Katılım
10 May 2019
Mesajlar
86
timthumb.php


[FONT=&amp]Pazarlama sektöründe hizmet verenler için Instagram, son yıllarda yadsınamaz bir gerçek haline geldi.[/FONT]
[FONT=&amp]Instagram’da paylaşılan ve hayata yön veren en son trendler, sosyal medya platformunun en hızlı şekilde büyümesini sağlıyor. Günümüzde artık her şey “Insta” dersek sanıyoruz yanılmış olmayız. Hız kesmeden büyüyen fotoğraf paylaşım platformu Instagram’ın yenilenen özellikleri, markanızı çevrimiçi olarak çarpıcı görsellerle veya videoalarla sergileyebilme fikri her yönüyle heyecan verici bir deneyim sunuyor.[/FONT]
[FONT=&amp]Bu sebeple, ister Instagram’ı sevin ister sevmeyin aşağıda paylaşacağımız kısa ama önemli bilgiler, bu platformun ne kadar önemli bir yere sahip olduğunu ve Instagram’ı aktif olarak kullanmanın markanız ya da şirketiniz açısından ne kadar önemli olduğunu görmenizi sağlayacak:[/FONT]
[FONT=&amp]1. Instagram’ın aylık 700 milyon aktif kullanıcısı var.[/FONT]
[FONT=&amp]2. Modayı yakından takip edenler, platformu günde 15 kat fazla kontrol ediyor ve diğer Instagram kullanıcılarından 5 kat fazla fotoğraf tüketiyor.[/FONT]
[FONT=&amp]3. Instagram’daki fotoğraflar, videolardan %36 oranında daha çok ilgi görüyor.[/FONT]
[FONT=&amp]4. Instagram’da en iyi performansa sahip post’lar genellikle markalı içerikler oluyor.[/FONT]
[FONT=&amp]5. Yüzlerin yer aldığı fotoğraflar %38 daha fazla beğeni alıyor.[/FONT]
[FONT=&amp]6. 25 yaş altı kullanıcılar Instagram’da günde 32 dakikadan fazla vakit geçiriyor.[/FONT]
[FONT=&amp]7. Nike, H&M, Zara ve Forever21 Instagram’da ilk 5’te yer alan moda markaları.[/FONT]
[FONT=&amp]8. Instagram’da yer alan markaların çoğu %3-6 oranında etkileşim alıyor.[/FONT]
[FONT=&amp]9. Konum bilgisi içeren post’lar %79 daha fazla etkileşim getiriyor.[/FONT]
[FONT=&amp]10. Instagram kullanıcılarının %70’i platformda marka araştırması yapıyor.[/FONT]
[FONT=&amp]11. Kullanıcıların %80’i bir ya da daha çok markayı takip ediyor.[/FONT]
[FONT=&amp]12. Pazarlama sektörünün yalnızca %36’sı markasını ya da ürününü öne çıkarmak için Instagram kullanıyor.[/FONT]
[FONT=&amp]13. 18-29 yaş Instagram kullanıcı oranı %53.[/FONT]
[FONT=&amp]14. 30-49 yaş Instagram kullanıcı oranı %25.[/FONT]
[FONT=&amp]15. 50-64 yaş aktif Instagram kullanıcı oranı %11.[/FONT]
[FONT=&amp]16. 65 üstü yaş Instagram aktif kullanıcı oranı %6.[/FONT]
[FONT=&amp]17. Beyonce’nin hamileliğini duyurduğu post, 11 milyon beğeni alarak rekor kırdı.[/FONT]
[FONT=&amp]
beyonce-bebek-duyurusu-instagram.jpg
[/FONT]

[FONT=&amp]18. Kullanıcıların %26’sı Instagram’da yılda 75.000 dolar kazanıyor.[/FONT]
[FONT=&amp]19. Instagram Hikayeler, şimdiden Snapchat’in tamamından daha büyük.[/FONT]
[FONT=&amp]20. 100 milyon Instagram kullanıcısı “hikayeler” özelliğini günlük bazda kullanıyor.[/FONT]
[FONT=&amp]21. Her ay 120 milyon Instagram kullanıcısı bir iş kurabilmek hakkında bilgi alışverişinde bulunmak için birbirleriyle iletişime geçiyor.[/FONT]
[FONT=&amp]22. Instagram’da günümüz itibarıyla 8 milyon işletmenin profili bulunuyor.[/FONT]
[FONT=&amp]23. İşletmelerin 1 milyonundan fazlası Instagram’a aktif olarak reklam veriyor.[/FONT]
[FONT=&amp]24. 2017 sonunda ABD şirketlerinin %70,7’si Instagram’ı pazarlama faaliyetleri için kullanıyor olacak.[/FONT]
[FONT=&amp]25. En popüler Instagram hesabı Instagram’a ait ve 226 milyon takipçisi var.[/FONT]
[FONT=&amp]26. Instagram kullanıcılarının %80’i ABD dışından.[/FONT]
[FONT=&amp]27. “Instagram” kelimesi Google’da her ay 16.600.000 kere aratılıyor.[/FONT]
[FONT=&amp]28. Instagram’da her gün 95 milyon fotoğraf ve video içeriği paylaşılıyor.[/FONT]
[FONT=&amp]29. Instagram post’larının %70’i kimse tarafından görülmüyor.[/FONT]
[FONT=&amp]30. Kuruluşundan bu yana Instagram’da 40 milyar fotoğraf ve video paylaşıldı.[/FONT]
[FONT=&amp]31. 2016’nın sonuna kadar Instagram’da 282 milyon selfie paylaşıldı.[/FONT]
[FONT=&amp]32. En az 1 hashtag içeren Instagram post’ları diğerlerine oranla ortalama %12,6 daha fazla etkileşim alıyor.[/FONT]
[FONT=&amp]33. Instagram’ın en popüler filtreleri: Clarendon, Gingham ve Juno/Lark.[/FONT]
[FONT=&amp]34. Kullanıcı tabanlı içerikler %4,5 daha yüksek dönüşüm oranı sağlıyor.[/FONT]
[FONT=&amp]35. Instagram’da yer alan metinlerin %50’si emoji içeriyor.[/FONT]